دانشگاههای مهندسی مجارستان

دانشگاههای مهندسی مجارستان

جهت مطالعه دانشگاههای مهندسی مجارستان روی لینک های زیر کلیک کنید

  • دانشگاه بین المللی فنی و مهندسی بوداپست در شهر بوداپست

برای تحصیل در مجارستان دانشگاه بین المللی فنی و مهندسی بوداست مجارستان که یکی از قدیمی ترین دانشگاههای فنی و مهندسی مجارستان محسوب میشود، دانشجویان متقاضی تحصیل در مجارستان شاخه فنی و مهندسی ابتدا باید در دوره پیش دانشگاهی دانشگاههای فنی و مهندسی مجارستان شرکت کنند، بعد از قبولی در این دوره دانشجویان متقاضی تحصیل در مجارستان دانشگاه بین اللملی فنی و مهندسی بوداپست در شهر بوداپست مجارستان می توانند اقدام به تحصیل در مجارستان نماییند، رنکینگ دانشگاه بین المللی فنی و مهندسی بوداپست مجارستان باعث شده که هر ساله مشتاقان تحصیل در رشته های مهندسی در مجارستان به مجارستان سفر کرده و اقدام به ثبت نام دوره پیش دانشگاهی مهندسی در این دانشگاه کنند.

  • دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان در شهر بوداپست

دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان شهر بوداپست مجارستان یکی از معروف ترین دانشگاه های مهندسی در زمینه دامپزشکی در اروپا و مجارستان می باشد، دانشجویان متقاضی تحصیل در مجارستان رشته های مهندسی می توانند بعد از گذراندن دوره پیش دانشگاهی اقدام به ثبت نام در دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان شهر بوداپست مجارستان کنند. رشته مهندسی ژنتیک یکی از بهترین رشته های این دانشگاه محسوب میشود.

دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان شهر بوداپست مجارستان مجهز به آزمایشگاه مدرن می باشد و محیط کاملا علمی و تحقیقاتی را برای متقاضیان تحصیل در مجارستان فراهم میکند.

  • دانشگاه فنی و مهندسی میشکولس مجارستان

یکی دیگر از دانشگاههای مهندسی مجارستان که مطرح می باشد، دانشگاه فنی و مهندسی میشکولس مجارستان می باشد،دانشگاه فنی و مهندسی میشکولس مجارستان در شهر میشکولس مجارستان واقع شده است و متقاضیان تحصیل در مجارستان برای رشته های مهندسی در مجارستان در دانشگاههای فنی و مهندسی مجارستان می توانند با ثبت نام در دوره پیش دانشگاهی مهندسی دانشگاه فنی و مهندسی میشکولس مجارستان اقدام به تحصیل در این دانشگاه نماییند.

  • دانشگاه اتوش لورند مجارستان

دانشگاه اتوش لورند مجارستان

دانشگاههای مهندسی مجارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *